Summa sidvisningar

söndag 16 januari 2011

Resan börjar!

                                                      Inte så sexigt som man kan tro.

Jahapp. Då var jag i Frankrike. Som C sa: "det kommer inte kännas värre än att åka till Skövde." Nä hon hade rätt. RESAN kändes inte värre än så. Däremot är det jag har framför mig en HELT annan slags resa. Än sålänge känns det då rakt inte som att åka till Skövde.. Mer som: " Ja då är vi klara med allt innan vi skjuter ut dig i rymden. Oroa dig inte, det händer nästan aldrig att nån fastnar i ett svart hål"

Jag ska berätta om sånt som stör mig mest just nu (bara för att få det ur mig)
1. Jag har inte eget badrum.
2. Jag har ingen mat och alla butiker jag kollat in i närområdet har stängt.
3. "Täcket" är en fleecefilt som inte passar i mitt påslakan.

Dessutom gick jag igenom gamla bilder som jag haft liggandes i datorn och inser att jag gått upp minst 4 stadiga kilo som jag liksom inte märkt (jag VET att det är fånigt men detta är sanningen och jag blev smått deppig av av inse de facto)

Hursomhelst, Jag är glad över att:
1. Jag har så fina vänner som kollar till mig.
2. Tanten som hälsade "bonjour" ute i solskenet. Det var även en gubbe som, högst troligt, skrek nåt oanständigt efter att jag inte fattat vad han sa först. Förmodligen var även det nåt oanständigt för han väste fram det och hade bara en tand kvar i munnen.
3. Jag ska få åka skidor snart!

Så, nu blev iallafall slutet en bra början!

2 kommentarer:

  1. Grymt bra att du har styrt upp en blogg i ärendet! Föredömligt! Blir kul att följa!=)
    Täcken som inte passar ÄR ett aber och inte att förringa, men jag misstänker att du kommer att sova som en klubbad fransos i afton detta till trots!

    Du är modig, stark och en sjuhelsikes kvinna! det kommer att bli toppen!! Har de inget takeawaybaguetteställe eller nåt? vart är du förresten? Stad?
    /Annie

    SvaraRadera
  2. Lycka till vännen! Det kommer att gå grymt bra, o det vet du! Kram på dig!

    SvaraRadera